|
Foro del Motoclub A Carroula Foro de kedadas, noticias, motos, concentraciones y cualquier cosa relacionada con las motos y el motociclismo,
- Compartir Foro del Motoclub A Carroula en:
|
| Ver tema anterior :: Ver siguiente tema |
| Autor |
Mensaje |
mariamarquitos

|
Publicado: Vie Mar 23, 2007 4:32 pm Título del mensaje: repartir carteis |
|
|
Intentei entrar nese apartado do foro pero lóxico, non son socia e non me deixa, por iso veño ó caixón do xastre..jeje! Só era pa comentar que se queredes pasarme uns cantos carteis podería repartilos sen problema pola miña zona: LUGO-CORGO-PUEBLA DE SAN JULIAN-SARRIA-... non teño ningún problema para recollelos en Castro, xa que a menudo paso por alí polo meu traballo o cal me permite tamén ir a diferentes sitios onde podería deixar os carteis.
Se non, poderiades poñer algún pola zona de Nadela, Conturiz, e en Especial polo Corgo, Na Rotonda de Nadela sempre teñen éxito e os bares do Corgo son moi frecuentados....
A cuestión e que por aquí, moita xente fala da Concentración de Castro, saben que e sobre Maio pero non saben a fecha exacta...
No caso de que quixérades que repartira algún cartel poñedevos en contacto conmigo... ok?
Un saúdo moi forte a todos... e o da cabritiña.... xenial... a algún que eu me sei virálle moi ben aprender a letra porque o comezo sabeo todo o mundo pero despois... Xao! |
|
|
 |
Anabel

|
Publicado: Vie Mar 23, 2007 5:46 pm Título del mensaje: Repartir carteles |
|
|
Moitas graciñas, a verdade é que con xente coma ti da gusto :wink: , bueno sinto ser tan directa pero si nos levas aínda que sólo sea un cartel ou dous ( tampouco queremos abusar ) para esa zona estaríamosche moi moi moi moi moi moi moi moi moi moi moi agradecidos. Xa me dirás ti como queres facer para que che demos os carteles, vale ??? Con que nos leves un cartel O Corgo e outro a rotonda de Nadela ou onde ti vexas xa está. A Sarria creo que xa levaron algún membro dos da Carroula.
Bueno, un bico e moitísimas gracias por todo ( sobre todo por estar sempre tan disposta e andar sempre por este foro ). |
|
|
 |
MARISA

|
Publicado: Mie Abr 04, 2007 8:14 pm Título del mensaje: EU APUNTOME |
|
|
hola....
eu tamen me apunto o reparto de carteis.
si queredes para a concentra de Valadouro levade que eu poño por Viveiro, Barreiros, Burela, Xove e podo chegar a poñer por Quiroga, Monforte, Puebla de Brollón....
Non si iremos á de Navia que é mais pronto pero como a Valadouro fixo...dille a Gallego que leve un bo tocho e eu poñome mans a obra e en Castro veñen hasta de Nicaragua... |
|
|
 |
Anabel

|
Publicado: Mie Abr 04, 2007 9:40 pm Título del mensaje: |
|
|
| Moitas gracias Marisa, jo, así xa digo que da gusto, en serio. Para xente coma vos e para a que organizamos todo e para a que estamos todo o ano currando. :) :) :) :) Moitas gracias, xa che levaremos algún ( aínda que creo que xa deben quedar poucos ) , pero o importante é a intención. Moitas gracias. |
|
|
 |
MARISA

|
Publicado: Jue Abr 05, 2007 12:21 pm Título del mensaje: uns poucos |
|
|
bueno...eu insisto.
si me traedes mais ou menos.....3 pa viveiro, 1 pa xove, 1 pa burela, 1 pa foz, 1 pa barreiros, 2 pa quiroga, 2 pa monforte e 2 pa puebla cheganme.
jajajaja |
|
|
 |
|
|