| Ver tema anterior :: Ver siguiente tema |
| Autor |
Mensaje |
GUERRILLEIRO

Registrado: 19 May 2007 Mensajes: 463 Ubicación: no monte, onda os maquis

|
Publicado: Lun Nov 19, 2007 5:23 pm Título del mensaje: TÉCNICA EN MOTO: TOCAR RODILLA, CABALLITOS, SUSPENSIONS |
|
|
Aqui atopei unha páxina cun pouco de técnica de conducción
TECNICA
NOUTRO enlace da mesma páxina temos os reglaxes de varias marcas e modelos de motocicletas:
REGLAXES SUSPENSIONS
Que o disfrutedes lendo agora que chove ó meu pesar  _________________ http://www.youtube.com/watch?v=8M9WtYEUlXs
http://www.youtube.com/watch?v=wBdi2sCfX8c
CANDO A ÚLTIMA ÁRBORE SEXA CORTADA, O ÚLTIMO RIO SEXA CONTAMINADO, O ÚLTIMO PEIXE SEXA PESCADO, O HOME DARASE DE CONTA QUE NON SE PODE COMER O DIÑEIRO |
|
|
 |
Anabel

|
Publicado: Lun Nov 19, 2007 6:06 pm Título del mensaje: |
|
|
Sí agora ata que chegue o bon tempo vámonos cansar de ler, jejeje pero polo menos poñemos a moto apunto, jeje _________________
 |
|
|
 |
Angel

Registrado: 13 May 2007 Mensajes: 646 Ubicación: Por aquí me-ando

|
Publicado: Lun Nov 19, 2007 6:18 pm Título del mensaje: |
|
|
Si como dice Anabel , a leer porque penso ke a campaña moteira polo de agora acabouse. " alt=" " border="0" /> |
|
|
 |
juapiro

Registrado: 20 Mar 2007 Mensajes: 1638 Ubicación: N 43.14325* W 7.51108*
  Votos: 2
|
Publicado: Lun Nov 19, 2007 9:55 pm Título del mensaje: |
|
|
pois a min prestame sair algun dia destos. E que eu sempre fun un tio raro e como dice a aspirina "espirito de contradiccion" _________________
 |
|
|
 |
Angel

Registrado: 13 May 2007 Mensajes: 646 Ubicación: Por aquí me-ando

|
Publicado: Lun Nov 19, 2007 10:28 pm Título del mensaje: |
|
|
| juapiro escribió: | | pois a min prestame sair algun dia destos. E que eu sempre fun un tio raro e como dice a aspirina "espirito de contradiccion" |
O vexo ben Juapiro , con ise 4*4 que tes é normal que che guste saír , eo si tuvera unha de isas tamén me prestaría. " alt=" " border="0" /> |
|
|
 |
|