Índice de Foro del Motoclub A Carroula Foro del Motoclub A Carroula
Foro de kedadas, noticias, motos, concentraciones y cualquier cosa relacionada con las motos y el motociclismo,
  • Compartir Foro del Motoclub A Carroula en:

F.A.Q.F.A.Q.   BuscarBuscar   Lista de MiembrosLista de Miembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegístreseRegístrese 
 PerfilPerfil   Conéctese para revisar sus mensajesConéctese para revisar sus mensajes   ConectarseConectarse 

UN CONSELLO PARA MERCAR UNHA ALPINESTARS

Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de Foro del Motoclub A Carroula -> Ropa y Complementos
Ver tema anterior :: Ver siguiente tema  
Autor Mensaje
MARIA ARIAS ARROJO

MensajePublicado: Jue Mar 22, 2007 11:48 am    Título del mensaje: UN CONSELLO PARA MERCAR UNHA ALPINESTARS Responder citando

ANTE TODO gustaríame felicitar a todos os que facedes posible a existencia de esta páxima que é de gran utilidade para as persoas que coma min están empezando neste mundillo das motos.

Sempre me gustaron as motos e salvo causas maiores sempre asistín á concentración de Castro e a tantas outras, pero tiña que ir en coche e aínda que me fervía a sangue por subir nunha desas preciosidades nunca tives oportunidade ata ahora.

Comparto montura con meu rapaz, unha preciosa cbr 600, ó cal lle teño que agradecer a súa paciencia para levarme sempre con él. Xa comprei un casco, de oferta xa que non están as cousas para muito, estiven pensando en comprar un mono pero ó final decanteime por unha chaqueta e máis adiante o pantalón. Gústame moito a Alpinestars DinorR. Lady, levo unha S, se alguén sabe de algunha de segunda mau, que non dubide en poñerse en contacto conmigo, polo pronto gustaríame comentarvos que en compraventa.com aparece unha oferta destas chaquetas en diferentes tallas e cores en Córdoba por 144 € portes incluidos, eu non entendo moito, di que están novas, que son dunha tenda ( entendo que excedentes xa que Alpinestars sacou modelos novos) pero aínda me da algo que sospeitar...pois ata que chegue aquí non a vou ver... ¿ Vos que faríades? Non quixera gastar máis deses cartos na cazadora porque aínda teño que comprar o pantalón e as botas e o meu bolsillo ten un burato impresionante e os cartos non paran nel... en fin! que se alguén me pode dar un consello sobre donde podo conseguir esa chaqueta por aquí preto e nun prezo máis ou menos razoable ou os outros complementos agradeceríallo.

Un saudo á carroula e de novo MOITAS GRACIAS, por esta páxina na que podemos aclarar dúbidas e informarnos de todos, ah! e vémonos en MAYO.[/b]
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado  
Anabel

MensajePublicado: Jue Mar 22, 2007 12:06 pm    Título del mensaje: Gracias a ti Responder citando

Gracias a ti por rexistrate e por andar por esta web e como no por vir a nosa concentración ( aínda que fora en coche :) ). Por outro lado benvida o mundo moteiro. Ben, eu sempre que comprei por internet non tiven nigún problema ( e podo asegurarche que comprei moitas cousas ) pero ningunha vez en compraventa asique non sabría darche unha resposta. Por outro lado non sei se mirache noutras webs de tendas de motos como poden ser :
http://www.autoserviciomotorista.com/
http://www.motocard.com/
Non sei espero que che sirva de axuda e non che meta máis dudas.
Un saúdo e de novo gracias.
mariamarquitos

MensajePublicado: Jue Mar 22, 2007 2:06 pm    Título del mensaje: Responder citando

Son a de arriba, e que me cambiei o nome. A ver eu contactei ca persona que puxo o anuncio en compraventa. com e ó parecer é unha tenda de Córdoba, díxome que se quería mirar os modelos que me gustaban me metese na páxina de motocard. com, él creo que é unha empresa que é en realidade un concesionario, aínda que non podería aseguralo, pero pola dirección... case que si.

Unha pregunta, ti cando compraches así por internet, como fiexeches co modo de pago? é dicir imaxínate que chega aquí a cazadora e está feita un trapo... o mellor sería Contrareembolso non?... así podería vela... :?:

Un saúdo e gracias
Anabel

MensajePublicado: Jue Mar 22, 2007 2:46 pm    Título del mensaje: Hola Responder citando

Hola, na maioría dos sitios non che aceptan contrarembolso ( caso de autoservicio e caso de motocard ), teslle que facer unha trasferencia e logo unha vez que teñen a pasta mandancho. Estes dous sitios que che digo eu como xan teñen un recoñecemento e levan moitos anos funcionando pois fiaste, pero claro, así se non coñeces o paisano, pois non sei ( podes propoñerlle o de contrarembolso ). E si non supoño que che garantizará que si non che gusta lla podes devolver ou?? Tamén lle podes exigir que che mande unha especie de contrato ou de pre-factura para garantizar que a podes devolver. Non sei que máis decirche, averigua quen é o paisano ou como se chama a tienda esa ( non vaia ser unha estafa ) .
Bueno calquera outra cousa na que che poida axudar, xa sabes
Anabel

MensajePublicado: Jue Mar 22, 2007 2:58 pm    Título del mensaje: Hola outra vez Responder citando

Mira, estiven mirando o tema da cazadora esa que me dixeche ti e si te fixas vale o memo en motocard e en autoservicio vale 155.50 €, se ves que non te fías tamén a podes pedir tanto a un lado como a outro e estes sitios sí que son de fiar. Os portes pouco son, en Autoservicio del motorista creo recordar que 9 € e en motocard non recordo pero si ves que consultao con eles ( non creo que sea moito ). Se tes moitas dúbidas por 9 E non te arriesgues.
Saúdos,
mariamarquitos

MensajePublicado: Jue Mar 22, 2007 4:13 pm    Título del mensaje: Responder citando

Graciñas. :D , xa vin en motocard que a hay o que pasa e que vou chamar pola tarde porque non sei se haberá a miña talla, é que lle dou a comprar e pásame a s a XL, non sei, chamarei, onde non a atopei a ese precio foi en autoservicio... se non hay talla no outro sitio recurrirei aquí... en fin, a verdade e que máis fiable que o outro é, aínda que me cobren os portes ou 20 € máis, vale a pena, que é mello gastar iso e ben gastado que non perder 144.46.

E de novo, moitas gracias.
mariamarquitos

MensajePublicado: Jue Mar 22, 2007 4:13 pm    Título del mensaje: Responder citando

Graciñas. :D , xa vin en motocard que a hay o que pasa e que vou chamar pola tarde porque non sei se haberá a miña talla, é que lle dou a comprar e pásame a s a XL, non sei, chamarei, onde non a atopei a ese precio foi en autoservicio... se non hay talla no outro sitio recurrirei aquí... en fin, a verdade e que máis fiable que o outro é, aínda que me cobren os portes ou 20 € máis, vale a pena, que é mello gastar iso e ben gastado que non perder 144.46.

E de novo, moitas gracias.
Anabel

MensajePublicado: Jue Mar 22, 2007 5:18 pm    Título del mensaje: Para iso estamos Responder citando

Nada muller para iso estamos para axudar. En Autoservicio vinna eu, está en: textil - Chaq. carretera - Alpinestars e téñena en blanco-Rojo ou Blanco-Azul desde a talla XS por 155.50 €.
Saúdos.
Invitado

MensajePublicado: Vie Mar 23, 2007 5:16 pm    Título del mensaje: Responder citando

Lembra no caso de que merques en motocard, que se chamas a Andorra e lles fas alí o pedido, non pagas o iva. Se sube de 300€, tampouco gastos de envío.
Hai que aforrar, que esto vai moi caro. :wink:

V'ss
Quique

MensajePublicado: Vie Mar 23, 2007 5:24 pm    Título del mensaje: Responder citando

Perdón. O de arriba son eu, que se me esqueceu conectarme.
Xa pedín duas veces e sen problema. Incluso cambiei un traxe, e tampouco tiven problema ningún.

E non levo comisión! :cry:

V'ss
Invitado

MensajePublicado: Mar Abr 03, 2007 4:32 am    Título del mensaje: Responder citando

como fixeches o final, comprachela xa, non nos deixes en ascuas :wink:
mariamarquitos

MensajePublicado: Vie Abr 13, 2007 3:22 pm    Título del mensaje: Comprada! Responder citando

Hola a todos, pois pa non deixarvos en "ascuas" :wink: cóntovos: ó final estiven intentando probarme algunha alpinestar por LUgo en algunha tenda, pero nada que non tiñan! Por certo ó final cambiei e collo unha de pel que me gustou máis , son 268 euros máis o porte pero ATENCIÓN! que en Certa tenda de Lugo quixeronme timar 420€ por esa cazadora... e ó final lóxicamente compreina en MOTOCARD.com pois animoume muitísimo o feito de que xente deste foro xa comprara cousas nesta casa... e xenial... Non hay ningún problema... Saíume a compra redonda, casi casi bueno bonito e visto o visto BARATÍSIMO!!!un saúdo.
Anabel

MensajePublicado: Vie Abr 13, 2007 4:04 pm    Título del mensaje: Responder citando

Mada pois alegrome moito por ti, :wink: :wink: :wink:

MensajePublicado: Mie Abr 18, 2007 4:15 pm    Título del mensaje: Responder citando

Noraboa!!
Vamos de estrea!! :lol: :lol:

V'ss
Angel

MensajePublicado: Dom Sep 02, 2007 10:06 pm    Título del mensaje: Responder citando

Pois ter eurelios , é despoís a comprar. :lol:
Mostrar mensajes anteriores:   
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de Foro del Motoclub A Carroula -> Ropa y Complementos Todas las horas están en GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

Saltar a: