Publicado: Mar May 29, 2007 1:22 pmTítulo del mensaje:
AINDA NON OS VIRON...PERO EI POÑERLLOS...
ESTES SAQUEINOS DO YOUTUBE PERO ATOPEI MAIS E NON SEI COMO COPIALOS...TEÑO O ENLACE NO MEU ESPACIO PARA POLO MENOS 6 VIDEOS OU MAIS.
Registrado: 19 Mar 2007 Mensajes: 1060 Ubicación: Para donde tire o aire.. Votos: 1
Publicado: Mie May 30, 2007 9:57 pmTítulo del mensaje:
Bueno, o mais grande (perdoa pero non recordo o nome) si lle pos os Lunis igual te manda a.....freir espárragos que xa é un home :wink: :wink: _________________ Puch Minicross Super, G.A.C Onix(prestada), Rieju RV 50R, Suzuki GSX 600F, Suzuki RM 250,Yamaha YZF R6, Yamaha YZ 125,KTM 450 exc racing,Triumph Tiger 955i. Y espero que muchas más....
Publicado: Mie May 30, 2007 11:38 pmTítulo del mensaje:
bueno...pero Javi ainda disimuladamente gustanlle. non o digas moi alto pero ademais sendo moteros gustaranlle mais a pesar de que ahora pasa algo delas, creo que o agobiamos demasiado e tivemos un erro pero seguro que de grande lle gustan igual asi que todo é cuestión de esperar uns anos a que pida unha moto...jajaja.
por certo, vades ir a Narón?
nos non creo pq estamos a final de mes e xunio van saturado de concentras, hai que aforrar algo. e eso que o ano pasado gustárame moito e pasármolo moi ben, pero hai que racionar algo pq ainda que coas inscripción aforras moito en comidas e demais, logo gastase moito igual en copas e chorradas.
así que supoño que, salvo cambio de planes, non iremos a ningunha ata a Rúa, vades non?
Registrado: 19 Mar 2007 Mensajes: 1060 Ubicación: Para donde tire o aire.. Votos: 1
Publicado: Mie May 30, 2007 11:42 pmTítulo del mensaje:
Si cando espeze a pedir "de verdade" vades a flipar..ejejje. Pois uns cuantos creo que si que iremos a Narón,eu nunca fun, a ver que tal está. A Rúa tamén,pero temos que dividirnos porque hay outra concentración na que temos que cumplir,bueno,eu non sei si poderei ir a ningunha.... :cry: :cry: _________________ Puch Minicross Super, G.A.C Onix(prestada), Rieju RV 50R, Suzuki GSX 600F, Suzuki RM 250,Yamaha YZF R6, Yamaha YZ 125,KTM 450 exc racing,Triumph Tiger 955i. Y espero que muchas más....
Publicado: Jue May 31, 2007 8:14 amTítulo del mensaje:
Pois nada Marisa, que xa che contou o Litri, nós iremos a Narón e a Rúa non sabemos fijo porque temos que dividirnos entre esa e a dos Cuervos Rojos, pero algún carrouleiro fijo que ves pola Rúa. Este ano o Presi creo que non vai e que vai a dos Cuervos Rojos ( non vai ser que lle dea por volver a subir os árboles, jejejjeej ) :lol: :lol: :lol: :lol: _________________