| Ver tema anterior :: Ver siguiente tema |
| Autor |
Mensaje |
Anabel

|
Publicado: Mar Jun 05, 2007 5:42 pm Título del mensaje: XV CONCENTRACION INTERNACIONAL DE MOTOS LAGOS DE SANABRIA |
|
|
XV CONCENTRACION INTERNACIONAL DE MOTOS
"LAGO DE SANABRIA" (ZAMORA)
6-7-8 JULIO DE 2007
TFNO.: 980.62.14.08
oturlago@helcom.es _________________
 |
|
|
 |
Patriarca

|
Publicado: Mie Jun 06, 2007 3:59 pm Título del mensaje: lagos de sanabria |
|
|
bueno, eu fun un ano :twisted: o que é a concentración, e si vades tede en conta estos detalles: o sitio é precioso. recoméndovos que vaiades con tempo :!: que visitedes polo menos os dous lagos,polo menos,o mais grande visitadeo por os dous marxenes,ten tres campings,duas praias.
o lago dos peces e mais pequeno pero a carretera que nos leva ata el ten moitos miradores con vistas moi bonitas, :?: si vades acampar recomendovos que o fagais nun dos campings :P a acampada da concentracion e un botellón donde a xente vai en coches cargados de todo :?: :?: eu tuven unha experiencia mala, :cry: apartaronme a moto pra meter os coches,arrastrando a pata de cabra co risco de tirala,creo que se me sentaron nas maletas :?: e coa polvoreda que ali habia nos se vian os reloxos :twisted: :twisted: ollo os precios :idea: nunha terraza unha caña un € na do lado pegadiño dous :x pero a paisaxe vale a pena e hai moitas motos :P |
|
|
 |
Patriarca

|
Publicado: Mar Jul 03, 2007 4:13 pm Título del mensaje: lagos de sanabria |
|
|
| que non se anima naide :shock: por min que non quede :twisted: se hai que ir se va :!: :!: sei dunha carretera mais bonitiñaaaa |
|
|
 |
juapiro

Registrado: 20 Mar 2007 Mensajes: 1638 Ubicación: N 43.14325* W 7.51108*
  Votos: 2
|
Publicado: Mie Jul 04, 2007 1:11 am Título del mensaje: |
|
|
eu vai ser que teño boda gallego...pero por min cambeaba _________________
 |
|
|
 |
Rocio

|
Publicado: Sab Jul 07, 2007 1:25 am Título del mensaje: |
|
|
| Uuuuyyyy!!! Que pena non poder ir. :!: :!: Eu non entendo pq a todo o mundo lle da por casarse e encima no verán :twisted: |
|
|
 |
|